Check with seller Tuyển dụng Hà Nội Alliex cần tuyển
- Location: Hà Nội, Viet Nam
[Tuyển dụng Hà Nội] Alliex cần tuyển Chi tiết công việc
Giới thiệu công ty
Thu nhập:
Thoả thuận
Loại hình:
Toàn thời gian
Chức vụ:
Nhân viên
Kinh nghiệm:
2 năm
Mô tả công việc
- Support to superiors, undertaking a wide range of tasks.
- Schedule management, including interpretation for meetings and appointments.
- Efficient handling of phone calls, emails, and documentations.
- Creation of documents, reports, and presentation materials.
- Support in project coordination and inter-team communication.
- Research and data gathering as required.
- Travel arrangement and itinerary management.
- Office management tasks and procurement of supplies.
- Budget management & expense reporting.
- Facilitation of smooth communication internally and externally.
- Assist other employees in all daily tasks.
- Prepare sales documents such as proposal, reports, etc.
- Other task assigned by Line-managers.
- Translation and interpretation of materials and documentations.
Yêu cầu
Age: 1995 - 2000
Education:
- Bachelors degree in Business Administration or related field (preferred)
Experience:
- Experience in administrative or assistant roles
- At least 2 years of experience as Japanese Interpreter/ Translator
- Experience in working in Japanese
- Experience in drafting important documents such as contracts is desirable.
- Experience in creating meeting minutes (English, Japanese) is desirable
Professional Skills/ Competency:
- Excellent verbal and written communication skills, including business-level proficiency in Japanese
- Strong working knowledge of MS office software (Outlook, Word, Excel)
- Good communication skills
- Be able to work under high pressure
- Attention to detail and problem-solving skills
- Highly responsible, trustworthy, and excellent attention to detail
- Proactive, and multitasking abilities
- Good organization, planning and time management skills
- Proven track record as a Business Assistant or equivalent role
- Ability to identify, analyze, and resolve problems
- Ability to work independently and prioritize tasks effectively
Quyền lợi
- Attractive salary package.
- 100% official monthly salary on probation.
- Annual leave, and working conditions follow Vietnam labor laws.
- Health insurance provided by PVI.
- Korean language course provided.
Thông tin khác
Địa điểm làm việc
- Hà Nội: Tầng 43, tòa nhà văn phòng Keangnam, Phạm Hùng, Nam Từ Liêm
Thời gian làm việc
Thứ 2 - Thứ 6 (từ 09:00 đến 18:00)
Thông tin chung
Thu nhập: Thoả thuận
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút
Ứng tuyển
bên dưới:
Tags:Tuyển dụng Hà Nội, việc làm Hà Nội, Alliex tuyển nhân viên
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Tuyển dụng Hà Nội AEONMALL Vietnam Co., Ltd cần tuyểnThư ký - Trợ lý - (Hà Nội) - 2025/01/01 Check with seller
[Tuyển dụng Hà Nội] AEONMALL Vietnam Co., Ltd cần tuyển Chi tiết công việc Giới thiệu công ty Thu nhập: $ 400-650 /tháng Loại hình: Toàn thời gian Chức vụ: Nhân viên Kinh nghiệm: 1 - 3 năm bất động sản Mô tả công việc AEONMALL Vietnam Co., Ltd is a c...
-
Tuyển dụng Hà Nội LOTTE MALL WEST LAKE HANOI cần tuyểnThư ký - Trợ lý - (Hà Nội) - 2025/01/01 Check with seller
[Tuyển dụng Hà Nội] LOTTE MALL WEST LAKE HANOI cần tuyển Chi tiết công việc Giới thiệu công ty Thu nhập: Thương lượng Loại hình: Toàn thời gian Chức vụ: Nhân viên Kinh nghiệm: 2 năm sản xuất website content communication Mô tả công việc 1. Floor Oper...
-
Tuyển dụng Hà Nội Công ty TNHH Nishio Rent All Việt Nam cần tuyểnThư ký - Trợ lý - (Hà Nội) - 2025/01/01 Check with seller
[Tuyển dụng Hà Nội] Công ty TNHH Nishio Rent All Việt Nam cần tuyển Chi tiết công việc Giới thiệu công ty Thu nhập: Thỏa thuận Loại hình: Toàn thời gian Chức vụ: Nhân viên Kinh nghiệm: 2 - 3 năm invoices english Mô tả công việc * Working address:- Lo...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)