Check with seller Tuyển dụng Hồ Chí Minh AEONMALL Vietnam Co., Ltd cần tuyển
- Location: Hồ Chí Minh, Viet Nam
[Tuyển dụng Hồ Chí Minh] AEONMALL Vietnam Co., Ltd cần tuyển
Thu nhập:
Thỏa thuận
Loại hình:
Toàn thời gian
Chức vụ:
Nhân viên
Kinh nghiệm:
3 năm
bất động sản
tiếng anh
Mô tả công việc
AEONMALL Vietnam Co., Ltd. is a core enterprise of AEON group, specializing in shopping mall development and business operation. Based on the basic philosophy "The customer first", we are continuing our efforts to create malls that enhance the quality of life, stimulate local economic activity and contribute to community life and culture.
Website: [protected info]
Because of business demand, we are in need of recruiting 01 Leasing Administration Executive.
+ Work location: Ho Chi Minh Office, Lim Tower 3, Nguyen Dinh Chieu, Da Kao, District 1, HCM
+ Working time: 8:30 AM - 5:30 PM, Monday - Friday
+ Report to: Deputy Manager
+ Main function: Contribute to Leasing departments achievement by controlling sub team to complete leasing documents and process beneficial data; monitor and give accurate advice for Leasing members to comply with Companys policies and regulations.
1. Execute, control, and evaluate tenants data related to Leasing and Tenancy Agreement conditions for analysis reference. (15%)
2. Control leasing documents & resolve arising problems to ensure accurate documents. (15%)
3. Control progress of signing leasing documents to enhance productivity. (15%)
4. Create and unify forms, templates, and workflows to improve working performance of Leasing department. (15%)
5. Plan and control personal and sub team members (1-3 members) regarding working timeline and quality. (10%)
6. Coordinate with related departments and solve arising problems to proceed with the assignments smoothly. (10%)
7. Execute and control admin tasks to ensure Leasing departments compliance with our Companys policies. (5%)
8. Survey and study about brands and commercial center models to understand the retail market. (5%)
9. Make reports as assigned accurately & timely. (5%)
10. Other tasks as assigned by supervisors. (5%)
Yêu cầu
1. Bachelors degree, any field.
2. Have at least 3 years of experience in Sales Administration/ Project Assistant or Coordinator.
3. Good communication in English and Vietnamese.
4. Good at Microsoft Office (especially Excel and advanced programs for data analyzing).
5. Have planning and organizing skills with good teamwork spirit;
6. Be honest, careful, flexible, determined to support and lead team members to achieve shared targets.
BENEFITS
1. 2 day-off per week.
2. 14 annual leave days per year.
3. Birthday leave with a present.
4. 5 sick leave days per year with full-paid salary.
5. Additional health insurance 24/7.
6. Training opportunities.
7. Annual team-building and company trip.
8. Health check once per year.
9. Bonus and salary review once per year (depend on Company business and staff working performance).
10. Have a chance to work in No. 1 Shopping Mall
developer
in Vietnam.
11. Professional environment for career development.
Quyền lợi
Chăm sóc sức khoẻ
Clear policies and benefits for employees
Đào tạo
Opportunities to be trained and instructed by experienced leaders
Khác
Work with friendly & supportive colleagues and leaders
Thông tin khác
NGÀY ĐĂNG
29/11/2024
CẤP BẬC
Nhân viên
NGÀNH NGHỀ
Hành Chính Văn Phòng > Trợ Lý Kinh Doanh
KỸ NĂNG
Data Processing, Contract Processing, Documentation Process, Process Improvement, Report Preparation
LĨNH VỰC
Bất Động Sản/Cho thuê
NGÔN NGỮ TRÌNH BÀY HỒ SƠ
Tiếng Anh
SỐ NĂM KINH NGHIỆM TỐI THIỂU
3
QUỐC TỊCH
Không hiển thị
Xem thêm
Thông tin chung
Thu nhập: Thỏa thuận
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút
Ứng tuyển
bên dưới:
Tags:Tuyển dụng Hồ Chí Minh, việc làm Hồ Chí Minh, AEONMALL Vietnam Co., Ltd tuyển nhân viên
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Tuyển dụng Hồ Chí Minh CHI NHÁNH TẠI TP HỒ CHÍ MINH - CÔNG TY CỔ PHẦN NETNAM (TP. HÀ NỘI) cần tuyểnThư ký - Trợ lý - (Hồ Chí Minh) - 2025/01/01 Check with seller
[Tuyển dụng Hồ Chí Minh] CHI NHÁNH TẠI TP HỒ CHÍ MINH - CÔNG TY CỔ PHẦN NETNAM (TP. HÀ NỘI) cần tuyển Chi tiết công việc Giới thiệu công ty Thu nhập: Thoả thuận Loại hình: Toàn thời gian Chức vụ: Quản lý Kinh nghiệm: 2 năm tiếng anh Mô tả công việc H...
-
Tuyển dụng Hồ Chí Minh MIZUNO APAC (VIETNAM) COMPANY LIMITED cần tuyểnThư ký - Trợ lý - (Hồ Chí Minh) - 2025/01/01 Check with seller
[Tuyển dụng Hồ Chí Minh] MIZUNO APAC (VIETNAM) COMPANY LIMITED cần tuyển Thu nhập: $ 700-1,000 /tháng Loại hình: Toàn thời gian Chức vụ: Nhân viên word english erp tiếng anh Mô tả công việc • Daily accounting tasks, including invoice handling and exp...
-
Tuyển dụng Hồ Chí Minh CÔNG TY TNHH SAINT- GOBAIN VIỆT NAM cần tuyểnThư ký - Trợ lý - (Hồ Chí Minh) - 2025/01/01 Check with seller
[Tuyển dụng Hồ Chí Minh] CÔNG TY TNHH SAINT- GOBAIN VIỆT NAM cần tuyển Thu nhập: Cạnh tranh Loại hình: Toàn thời gian Chức vụ: Nhân viên Kinh nghiệm: 2 - 3 năm english Mô tả công việc Mô tả Công việc 1. Internal Communications · Drive the communicati...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)