Check with seller Tuyển nhân viên CÔNG TY TRÁCH NHIỆM HỮU HẠN Y TẾ VIỄN ĐÔNG VIỆT NAM làm việc tại Hồ Chí Minh cần tuy
- Location: Hồ Chí Minh, Viet Nam
Tuyển nhân viên CÔNG TY TRÁCH NHIỆM HỮU HẠN Y TẾ VIỄN ĐÔNG VIỆT NAM làm việc tại Hồ Chí Minh cần tuyển gấp Thư Ký Y Khoa (BHXH)
Mô tả công việc
Key duties and responsibilities/
Nhiệm vụ và trách nhiệm chính:
1.
Welcoming
- Greet and receive patient/visitors
- Check patient identify, ascertain purpose of visit
- Direct patient to appropriate staff
- Provide information to patient by respect FV policy
2. Telephone/email handling
- Answer incoming telephone calls
- Record and transmit phone calls or messages to relevant people.
- Check email every day to be updated with internal news, receive supervisor s instruction and to handle patient s request
- Write understandable and professional reply by respect of FVH email templates
3. Booking appointment and scheduling
-Schedule patient’s appointments for consultations, x-rays, lab tests, physical therapy, MRI’s, CT scans...
- Arrange unscheduled patients
- Arrange referrals to other health care providers
- Get confirmation of appointment 1 day prior consultation
4. Orion System using
Technical expertise of Orion system using: Appointment, Registration, Clinic, Scan Management and other modules when applicable:
- Open visit and charge consultation/procedure fees
- Print forms
- Scan documents
5. Admin supporting to Doctor.
- Update consultation schedule of doctors
- Organize and arrange patient’s queue with appropriate and efficient manner
- Prepare patient file, necessary documents for consultation
- Prepare and help doctor to complete patient files for admission (medical treatment or operation)
- Follow patient’s results, assist doctors to explain and give results to the patient
- Provide information to patient and their family about FVH medical and non-medical services within knowledge and authority (insurance, admission, quotation, package... )
- Manage medical records and correspondence files
- Transmit correspondence and medical records by mail, e-mail, fax
6. Being interpreter/translator
- Interpret for doctors/patients and patient family
-Translate medical documents related to OPD patient (medical report/certificate, results, patient education materials, procedures...)
7. Reporting
- Report difficulties with patient, patient’s complaint
- Make other reports when require
8. Training and meeting
- Train and supervise new medical secretary
- Attend compulsory training and meeting organized by the hospital
- Update job knowledge by participating in educational opportunities; reading professional publications
Yêu cầu ứng viên
- Qualification: Bachelor s Degree in English. Fluent in English (Must)
- Experience: At least 2 years experience in the customer service field (service industry like international hotels or international hospitals is preferable) preferably in a multi-cultural environment.
Skills and knowledge
/ Kiến thức và kỹ năng:
- Negotiation and communication
- Customer Service skills
- Well–organized, self-disciplined
-
Ability to work under high pressure
- Microsoft skills
Quyền lợi
Lương tương xứng với năng lực
Được đào tạo về chuyên môn, nghiệp vụ từ cơ bản đến nâng cao
Chế độ chăm sóc sức khỏe và các ưu đãi của FV Hospital dành cho CBNV
Ngày nghỉ phép: 16 ngày/ năm
Bảo hiểm chăm sóc sức khỏe Bảo Việt
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh: No. 6, Nguyen Luong Bang St., Quận 7
Thời gian làm việc
Thứ 2 - Thứ 7 (từ 08:30 đến 17:30)
thứ 2 - sáng thứ 7
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm
Ứng tuyển
ngay dưới đây.
Tags:#việc làm CÔNG TY TRÁCH NHIỆM HỮU HẠN Y TẾ VIỄN ĐÔNG VIỆT NAM, @tuyển_nhân_viên Hồ Chí Minh, tuyển dụng Dịch vụ khách hàng/Chăm sóc khách hàng khác
+3
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Tuyển dụng Hồ Chí Minh Công ty Cổ phần Dịch vụ Thương mại Tổng hợp WinCommerce - Chuỗi Hệ Thống SiêuTư vấn/ Chăm sóc khách hàng - (Hồ Chí Minh) - 2025/01/01 Check with seller
[Tuyển dụng Hồ Chí Minh] Công ty Cổ phần Dịch vụ Thương mại Tổng hợp WinCommerce - Chuỗi Hệ Thống Siêu Thị WinMart cần tuyển Thu nhập: Trên 10 triệu Loại hình: Toàn thời gian Chức vụ: Quản lý Kinh nghiệm: 1 năm chuỗi cửa hàng siêu thị hàng tiêu dùng ...
-
Tuyển dụng Hồ Chí Minh Công ty Cổ phần Dịch vụ Thương mại Tổng hợp WinCommerce - Chuỗi Hệ Thống SiêuTư vấn/ Chăm sóc khách hàng - (Hồ Chí Minh) - 2025/01/01 Check with seller
[Tuyển dụng Hồ Chí Minh] Công ty Cổ phần Dịch vụ Thương mại Tổng hợp WinCommerce - Chuỗi Hệ Thống Siêu Thị WinMart cần tuyển Chi tiết công việc Giới thiệu công ty Thu nhập: 6 triệu - 9 triệu Loại hình: Toàn thời gian Chức vụ: Nhân viên thực phẩm siêu...
-
Tuyển dụng Hồ Chí Minh Công Ty TNHH Perfetto Việt Nam cần tuyểnTư vấn/ Chăm sóc khách hàng - (Hồ Chí Minh) - 2025/01/01 Check with seller
[Tuyển dụng Hồ Chí Minh] Công Ty TNHH Perfetto Việt Nam cần tuyển Thu nhập: 6,000,000 - 12,000,000 VNĐ Loại hình: Toàn thời gian Chức vụ: Nhân viên Kinh nghiệm: 1 - 2 năm nhà phân phối cà phê tiêu dùng nhà hàng Giới thiệu: Perfetto là nhà phân phối đ...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)