Check with seller Tuyển nhân viên CÔNG TY TNHH OLIVIN LOGISTICS làm việc tại Hồ Chí Minh cần tuyển gấp Customer Servic
- Location: Hồ Chí Minh, Viet Nam
Tuyển nhân viên CÔNG TY TNHH OLIVIN LOGISTICS làm việc tại Hồ Chí Minh cần tuyển gấp Customer Service
Mô tả công việc
- Checking and issuing all related docs for outbound/inbound shipments
- Prepare Bill of Lading, Airway Bill of Lading, EDO, Arrival Notice, Debit Note to customers/oversea agents, filling AMS/ACI/AFR for USA, Canada, Japan shipments.
- Sending shipping Instruction / VGM to carriers, the pre-advice and shipping invoice to customers / overseas.
- Working with accounting department to arrange timely payments.
- Input all shipping information, cost & selling rate in system timely.
- Track & tracking cargo and inform timely to customer if any change.
- Develop and maintain relationship with customer / carriers / overseas agents
- Solve problems with Airlines, Carriers, Overseas Agents, and Customers.
- Report to management in the form of daily updates and proper accurate weekly/monthly reports.
- Doing other works if required
Yêu cầu ứng viên
- Bachelor’s degree in economics or related fields.
- Candidates from 24 to 35 years old have at least 1 year working at a Logistics Company. We currently do not accept inexperienced candidates. Priority person who has handled export shipments, especially for USA export sea freight.
- Good command of English
- Knowledge & good skills in FAST PRO Software
- Good skills in computers & Microsoft Office.
- Well organized and detailed, able to work under high pressure.
- Have strong organizational, grammar and good working attitude
- Priority person who is good at control goods to America & used FAST PRO software systems
Quyền lợi
- Salary: negotiable
- We offer a very competitive salary and benefit package
- 13th month salary.
- Health insurance and social insurance regulated by Vietnam Labor Law
- Annual Holiday.
- Professional, dynamic working environment
- Friendly and open working environment.
- Training opportunities, Profit shared & Tet Bonus (if any)
- Working Address: 151 Bach Dang, Ward 2, Tan Binh, HCM
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh: 151 Bạch Đằng, Tân Bình
Thời gian làm việc
Thứ 2 - Thứ 6 (từ 08:00 đến 17:30)
Thứ 7 (từ 08:00 đến 12:00)
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm
Ứng tuyển
ngay dưới đây.
Tags:#việc làm CÔNG TY TNHH OLIVIN LOGISTICS, @tuyển_nhân_viên Hồ Chí Minh, tuyển dụng Văn thư
Logistic / Vận tải
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Trợ lý kế toánViệc làm khác - Phú Nhuận (Hồ Chí Minh) - 2024/02/17 Check with seller
MÔ TẢ CÔNG VIỆC: Hỗ trợ hoàn thiện đầy đủ các chứng từ dự án, tài khoản ngân hàng Kiểm tra và sắp xếp chứng từ, Photo, scan, lưu trữ chứng từ kế toán (nếu có yêu cầu) Phụ trách các công việc khác liên quan đến hành chính văn phòng Nhập liệu các giao ...
-
[WM] - Trưởng Nhóm Trang TríViệc làm khác - (Hồ Chí Minh) - 2024/02/17 Check with seller
Thông tin tuyển dụng nhanh [WM] - Trưởng Nhóm Trang Trí làm việc tại Công Ty Cổ Phần In Holdings Hồ Chí Minh Hỗ trợ Trưởng bộ phận điều hành toàn bộ hoạt động và nhân sự của Bộ phận Trực tiếp làm việc với khối phục vụ đảm bảo cung cấp dịch vụ chất lư...
-
[WM] - TRƯỞNG BỘ PHẬN TRANG TRÍ (Trang trí hoa tươi - Sự kiện, hội nghị)Việc làm khác - (Hồ Chí Minh) - 2024/02/17 Check with seller
Thông tin tuyển dụng nhanh [WM] - TRƯỞNG BỘ PHẬN TRANG TRÍ (Trang trí hoa tươi - Sự kiện, hội nghị) làm việc tại Công Ty Cổ Phần In Holdings Hồ Chí Minh Tốt nghiệp từ Trung Cấp trở lên. Có kiến thức về nghệ thuật, mỹ thuật, cắm hoa, trang trí,… Có ki...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)