Check with seller Tuyển dụng Hồ Chí Minh Công ty CPĐT Nam Long cần tuyển
- Location: Hồ Chí Minh, Viet Nam
[Tuyển dụng Hồ Chí Minh] Công ty CPĐT Nam Long cần tuyển Chi tiết công việc
Giới thiệu công ty
Thu nhập:
thỏa thuận
Loại hình:
Toàn thời gian
Chức vụ:
Nhân viên
Mô tả công việc
Overview:
Responsible for overseeing administrative functions, managing office operations, coordinating warehouse activities, and implementing in-kind employee benefits.
Description:
1. Financial and administrative management:
• Develop and manage office and administrative expense budgets.
• Oversee expenses related to office rentals, utilities, equipment, and procurement.
• Develop procurement plans, execute purchases, and process payments according to approved plans.
• Ensure accurate payment processing using SAP/ERP systems and prepare regular expense reports.
• Monitor inventory usage and perform periodic stock checks for office and warehouse supplies.
• Process warehouse-related payments and ensure effective utilization of resources.
• Prepare office expense reports.
2. Documentation and record management:
• Organize, classify, and archive documents according to regulatory standards.
• Maintain proper records of administrative transactions and updates.
3. Employee Benefits and Event Coordination:
• Implement employee benefit programs, including holiday gifts and office supplies for new hires.
• Support expatriates with work permits and residence cards (if any).
• Assist in planning and executing internal company events.
• Supervise office cleaning staff to ensure a clean and organized workplace.
4. Performs other duties as assigned.
Yêu cầu
Background / Experience:
• Bachelors degree in Economics, Business Administration, or related fields.
• At least 3 years of experience in a similar administrative role.
• Proficient in administrative processes, documentation, office management systems.
• Expertise in creating standard templates and formats.
• Strong knowledge of office software tools.
• Experience in event management is a plus.
• Fluent in English
Knowledge, Specific job skills, and Abilities:
• Expertise in office administrative procedures and equipment management.
• Exceptional organizational, document management, and customer service skills.
• Proficient in time management, problem-solving, and task prioritization.
• Strong communication and teamwork abilities.
Quyền lợi
Máy tính xách tay
Bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Chế độ nghỉ phép
Chế độ tập thể dục
Thông tin khác
Nơi làm việc
Hồ Chí Minh
Cấp Bậc
Trưởng nhóm / Giám sát
Hình Thức
Nhân viên chính thức
Bằng Cấp
Cao đẳng
Kinh Nghiệm
3 Năm
Mức Lương
Lương thỏa thuận
Ngành nghề
Hành chính / Thư ký
Hạn chót nhận hồ Sơ
26/02/2025
Thông tin chung
Thu nhập: thỏa thuận
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút
Ứng tuyển
bên dưới:
Tags:Tuyển dụng Hồ Chí Minh, việc làm Hồ Chí Minh, Công ty CPĐT Nam Long tuyển nhân viên
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Tuyển dụng Hồ Chí Minh Savills Việt Nam cần tuyểnTư vấn/ Chăm sóc khách hàng - - 2025/01/01 Check with seller
[Tuyển dụng Hồ Chí Minh] Savills Việt Nam cần tuyển Chi tiết công việc Giới thiệu công ty Thu nhập: Cạnh tranh Loại hình: Toàn thời gian Chức vụ: Nhân viên Kinh nghiệm: 2 năm ngân hàng bất động sản tài chính Mô tả công việc Mô tả Công việc • Update/ ...
-
Tuyển dụng Hồ Chí Minh TỔNG CÔNG TY CỔ PHẦN BIA RƯỢU NƯỚC GIẢI KHÁT SÀI GÒN cần tuyểnTư vấn/ Chăm sóc khách hàng - (Hồ Chí Minh) - 2025/01/01 Check with seller
[Tuyển dụng Hồ Chí Minh] TỔNG CÔNG TY CỔ PHẦN BIA RƯỢU NƯỚC GIẢI KHÁT SÀI GÒN cần tuyển Chi tiết công việc Giới thiệu công ty Thu nhập: Thương lượng Loại hình: Toàn thời gian Chức vụ: Nhân viên Kinh nghiệm: 8 năm fmcg hàng tiêu dùng Mô tả công việc -...
-
Tuyển dụng Hồ Chí Minh Công Ty TNHH Trang Trí Toàn Cầu Việt Nam cần tuyểnTư vấn/ Chăm sóc khách hàng - (Hồ Chí Minh) - 2025/01/01 Check with seller
[Tuyển dụng Hồ Chí Minh] Công Ty TNHH Trang Trí Toàn Cầu Việt Nam cần tuyển Chi tiết công việc Giới thiệu công ty Thu nhập: Thỏa thuận Loại hình: Toàn thời gian Chức vụ: Quản lý Kinh nghiệm: 5 năm nội thất sự kiện xây dựng Mô tả công việc 1. Tham gia...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)